حجاب و عفاف در محاصره مسئولان بی عرضه و کلیشه های روزمره!

حجاب و عفاف در محاصره مسئولان بی عرضه و کلیشه های روزمره!

مناسبت است و کار های نمادینش! اما  فکرکنید انواع و اقسام مخدرات در هر قیمت و کیفیتی دردسترس باشد. در ویترین مغازه ها از نوع جدید مواد مخدر رونمایی شود. کارمندان ادارات و معلمان مدارس به راحتی و آشکار در ملا عام و در حضور مراجعین استفاده کنند. کلاس های زبان و مهد کودک ها اساتیدی داشته باشند که شاگردانشان این مواد را آشکارا در دستانشان ببینند.

 
حال ، روز مبارزه با مواد مخدر است و به مناسبت این روز، فراخوان سراسری حضور در یک تجمع اعتراض آمیز مردمی در سراسر کشور برای اعتراض به مواد مخدر و شیوع بیماری اعتیاد  به راه بیافتد. مردمی هم که زشتی و اثر مخرب آن را درک کرده اند در این تجمع شرکت میکنند و فکر میکنند این موثر ترین تدبیری است که مسولانشان اندیشیده اند.( کسانی که بر حسب وظیفه بخش نامه ای شان  و یا ریا و تظاهرشان شرکت میکنند  بماند) مردم فکر میکنند این بهترین تدبیر است اما در نگاهی گسترده این تجمع رفع تکلیفی بیش نیست و ساده انگاری است که التیامی بر این معضل بدانیمش. 
 
اما حالا  یک سازمان مبارزه با مواد مخدر هست . حالا که دسترسی به این مواد مخفیانه و در تهدید تعقیب و گریز هست حالا که شهید ها داده میشود که از ورود مواد مخدر جلوگیری شود.. جریمه هایی مثل حبس های سنگین و حتی اعدام دارد حالا که مضراتش نحوه برخورد با مبتلایانش و کثیفی اش بر همه آشکار است ، به عنوان یک رذیلت شناخته شده که کسی در ملا عام جرات استعمالش را ندارد.
 
بد حجابی و معضل بی عفتی چه بسا دامن گیر تر و مخرب تر است اما.. جز بسنده کردن به حرفها و متن ها و پوستر های کم اثر و مقابله با ماهواره و فیلم های ترکی پرداخته شد، هزینه های  گزاف صرف نمایشگاه ها طراحی حجاب های ترکی و لبنانی که همان حجاب چادر اصیل سابق را هم رنگی و شل و زر و سیمی و براق کردند و البته حد نهایی عمل ، مسکن مضری چون گشت ارشاد شد.
 
  در حالی که  اگر اراده ای میشد در ارزان ترین قیمت و در دسترس ترین فروشگاه انواع اقسام لباس های بدپوشش یافت میشد.آیا کسی جرات این را داشته که کارمندان بد حجاب ادارات را اخراج کند؟ آیا تا کنون مثل مراسم آتش زدن تن های مواد مخدر، کیلویی ساپورت ویران کننده جامعه و مانتو جلوباز  را به آتش کشیده است؟ آیا تا به حال کمپ ترک بدحجابی داشته ایم؟ تست اعتیاد قبل از استخدام هست، تست بدحجابی قبل از استخدام چطور؟  ورود مواد مخدر به این کشور ممنوع است و قاچاق وارد می شود ورود البسه مروج بی عفتی چطور؟؟
 
با یک نگاه مثبت به این تجمع. گیریم که این پشتوانه محکم مردمی در خیابان کسب شد. با بازار چه میکنید؟؟
 
آقایان مسول ! زورتان به  تاجران و بوتیک ها و سود جویان می رسد؟؟ 
 
بسم الله...



:: موضوعات مرتبط: اخبار و سیاست , ,
:: برچسب‌ها: حجاب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : جمعه 25 تير 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: